4 października 2021r. Wójt Gminy Dobre Tadeusz Gałązka oraz Agnieszka Ciszkowska Skarbnik podpisali umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie reprezentowanym przez Marka Ryszkę Prezesa Zarządu na DEMONTAŻ, ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJĘ AZBESTU W GMINIE DOBRE. Kwota dofinansowania z WFOŚiGW to 30 000,00 zł. Łącznie zostanie odebranych 129,68 ton odpadów zawierających azbest. Całościowy koszt zadania to 42 899,44zł.
![Napis: Demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu w Gminie Dobre dofinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji, w kwocie 30.000,00zł](https://gminadobre.pl/wp-content/uploads/2021/10/p-e1633432760514-1024x724.jpg)