OGŁOSZENIE AZBEST 2025
Burmistrz Miasta i Gminy Dobre uprzejmie informuje, że w Urzędzie Miasta i Gminy Dobre pokój nr 7 oraz na stronie internetowej www.gminadobre.pl znajdują się druki wniosków wraz z załącznikami o bezpłatny odbiór, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest.
Wypełnione wnioski wraz z załącznikami będą przyjmowane tylko w podanym terminie, tj.
od 13 stycznia 2025 roku od godz. 8.00
do 24 stycznia 2025 roku do godz. 14.00.
Informujemy ponadto, że w pierwszej kolejności usługa zostanie zrealizowana u osób, które w 2024 roku złożyły kompletne wnioski, a z uwagi na ograniczone środki z WFOSIGW nie zostały wykonane.
Kompletne wnioski wraz z załącznikami złożone w roku 2025 będą rozpatrywane według kolejności złożenia do czasu wyczerpania się środków finansowych.
Burmistrz Miasta i Gminy Dobre zastrzega możliwość unieważnienia procedury w przypadku nie otrzymania przez gminę dotacji z WFOSIGW/.
Dodatkowo rolnicy, którzy korzystali z dopłat ARIMR na wymianę pokryć dachowych proszeni są o dostarczenie kopii decyzji o przyznaniu dotacji oraz wyciągu z konta bankowego, potwierdzającego wpływ przyznanej dotacji na konto rolnika.