Dobre, dnia 02.11.2017r.
GKI.7021.4.18 .2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Sprzedający
Gmina Dobre, 05-307 Dobre. ul. T. Kościuszki 1
tel. / fax 0-25 7571190; Regon 711582658; NIP 822-21 – 46 – 613,
zwany dalej Sprzedającym.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zapytania jest sprzedaż używanych opraw oświetleniowych sodowych SITECO, ELGO, PHILIPS ( 20 szt), pochodzących z demontażu, w ilości łącznej 950 szt o następujących parametrach:
– rok produkcji: 2002 – 2009
– moc opraw: 70W, 100W
– typ opraw :OUS/OUSc oraz ST
- Kupujący w formularzu ofertowym winien zadeklarować ilość, rodzaj oraz cenę jednostkową opraw, które zamierza nabyć w rezultacie niniejszego zapytania.
- Oprawy typu ST posiadają korpus wykonany na bazie tworzywa sztucznego, natomiast oprawy OUSc posiadają obudowę wykonaną z blachy aluminiowej.
- Kupujący własnym nakładem sił i środków zobowiązany jest odebrać przedmiot sprzedaży w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Z czynności odbioru sporządzony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT z 7 dniowym terminem płatności.
- Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie oględzin przedmiotu sprzedaży po wcześniejszym ustaleniu daty z pracownikiem UG Dobre – Agnieszką Roguską tel. 25 7571190 w. 27
- Złożenie oferty oznacza, że kupujący zapoznał się dokładnie ze stanem technicznym opraw.
- Cena wywoławcza opraw:
– oprawy ELGO ( tworzywo sztuczne) – 40zł netto/ sztukę
– oprawa PHILIPS – 100 zł netto/sztukę
– oprawa SITECO (aluminium) – 50 zł netto/sztukę
- Zaproponowana cena zakupu nie może być mniejsza od ceny minimalnej podanej powyżej.
III. Warunki i zakres realizacji zamówienia
- Ofertę pisemną w zamkniętej kopercie opatrzonej hasłem „Zapytanie – oprawy” należy przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Dobre ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre lub złożyć osobiście w sekretariacie urzędu – pokój nr 2
- Zamawiający wybierze Sprzedającego, który zaoferuje najwyższą cenę ofertową;
Uwaga: nie decyduje data stempla pocztowego ani kolejność ofert.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 listopada 2017 roku o godz. 14.00 .
IV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre pok. nr 2, Dobre ul. T. Kościuszki 1, do dnia
16.11.2017 r., do godz. 11.00.
- Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl w zakładce BIP.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
VII. Informacje dodatkowe.
Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Roguska- pracownik UG Dobre tel. 25 7571190 wew. 27
Załączniki:
Zapytanie-ofertowe-na-sprzedaż-opraw-sodowych
scan-zapytania-i-załączników-1