Szanowni Państwo,

w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, a także zaleceniami służb sanitarnych spółka SIME POLSKA wydała komunikat, w którym informuje, iż dostęp do Biur Obsługi Klienta w Sochaczewie, Łochowie, Aleksandrowie Kujawskim oraz Głownie zostanie ograniczony do odwołania, będziemy dostępni dla Państwa w system pracy zdalnej.

Infrastruktura informatyczna SIME POLSKA jest w pełni przygotowana na taką ewentualność, dlatego możemy zapewnić ciągłość i wysoką jakość świadczonych usług.

W związku z ograniczeniem dostępu do Działu Obsługi, klienci proszeni są o kontakt telefoniczny lub mailowy w godzinach od 9.00 do 17.00:

Biuro w Sochaczewie

e-mail: b.frelek@simepolska.pl

nr tel.: +48 792 424 924
e-mail: d.orzechowska@simepolska.pl

nr tel.: +48 534-456-792

lub e-mail: info@simepolska.pl

Biuro w Łochowie

e-mail: n.kaminski@simepolska.pl

nr tel.: +48 534 827 840

lub e-mail: info@simepolska.pl

Biuro w Aleksandrowie Kujawskim

e-mail: k.jakubiec@simepolska.pl

nr tel: 534 515 936

lub e-mail: info@simepolska.pl

Biuro w Głownie

e-mail: b.frelek@simepolska.pl

nr tel.: +48 792 424 924

lub e-mail: info@simepolska.pl

e-mail: d.orzechowska@simepolska.pl

nr tel.: +48 534-456-792

lub e-mail: info@simepolska.pl

Pogotowie gazowe tel. 602 343 343; 792 008 866

Jednocześnie, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Jednocześnie informujemy, że zaistniała sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw paliwa gazowego.

 Z poważaniem,

Sylwia Budzyńska

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu